Fremme vækst og engagement med Headless Commerce

Chamberlain Coffee

2022 - Igangværende

Udvikling & Strategi

Aktivering af brandidentiteten

Chamberlain Coffee tilbyder en bred vifte af kaffeprodukter, herunder hele bønnekaffe, malet kaffe, RTD, matcha, koldbryg og kaffetilbehør. Emma Chamberlain fremhæver vigtigheden i at indkøbe fra bæredygtige og høj kvalitets kilder og sigter efter at give en personlig og fornøjelig kaffeoplevelse til sine følgere og kunder.

For at opnå dette, søgte de forbedret funktionaliteter, en problemfri brugeroplevelse samt personlige funktioner. De ønskede en platform, der afspejlede deres brandidentitet og samtidig plejede stærkere kunderelationer.

Lynhurtig, stærke produkt funktioner og abonnementsintegration

Gennem en kundecentreret tilgang udviklede vi fantastiske funktioner og funktionaliteter for at understøtte en god digital oplevelse. Gennem interaktivt design gav vi farverne liv og var i stand til at skabe en legende, men sammenhængende brugeroplevelse.

Med målet om at opbygge langvarige relationer med communitiet og kunderne integrerede vi Recharge til abonnement - for at give kunderne vedholdende adgang til de produkter, de kan lide. Det var vigtigt, at abonnementsmuligheden var en integreret del af produktets detaljeside og let at navigere. Gennem brugerrejsen integrerede vi også en AI-baseret produktanbefaling for at øge relevansen og mulighederne for produktopdagelse.

Løsningen understøttede personalisering gennem alle sider, herunder hjemmeside, kollektionsside, produktside, slider cart og checkout. Vi ville ikke kun give en god brugeroplevelse, det handlede også om at øge gennemsnitlig ordreværdi og konverteringsrate for at maksimere indtjeningsmulighederne.

Promovering af en god kundeoplevelse

Siden lanceringen af den nye hjemmeside har Chamberlain Coffee oplevet bemærkelsesværdig vækst og etableret sig som en prominent spiller i kaffeindustrien. Deres webshop har spillet en afgørende rolle i at fremme stærke brandværdier og støtte alt det gode, som teamet har gjort på tværs af alle kanaler. Inklusivt det nyligt udgivne partnerskab mellem Emma Chamberlain og Kendall Jenner fra 818 Spirits, der promoverer Espresso Martini Kit.

Chamberlain har oplevet en markant forbedring på alle centrale performance-indikatorer, hvilket afspejler deres evne til at promovere deres produkter - uden at glemme kunden.

Ud over den imponerende præstation har Chamberlain Coffee med succes udvidet til nye markeder og yderligere forbedret deres rækkevidde og kundebase. I dag finder du også Chamberlain i Walmart, hvor de sælger deres nye RTD Cold Brew Lattes - hvilket gør det endnu mere bekvemt for deres publikum.

Simpel brugeroplevelse og gode funktionaliteter

logologo
Lyst til at samarbejde?
København Kontor

Vestergade 18E, 3.
1456 Copenhagen
CVR: 43399233

Følg os

LinkedIn
Instagram

Cookie og Privatlivspolitik
Copyright © 2024. Mercive. All rights reserved.