Stærke produktfunktioner og abonnementsintegration
Aktivering af brandidentiteten
Chamberlain Coffee tilbyder en række forskellige kaffeprodukter, herunder hele bønner, formalet kaffe og kaffe-tilbehør. Emma Chamberlain lægger vægt på vigtigheden af højkvalitets og bæredygtig kaffedyrkning og ønsker at give sine følgere og kunder en personlig og fornøjelig kaffeoplevelse.
For at imødekomme deres behov søgte de forbedret funktionalitet, en problemfri brugeroplevelse og personlige funktioner. De ønskede en platform, der virkelig afspejlede deres brandidentitet, samtidig med at de styrkede kunderelationerne.
Maksimering af indtjeningsmuligheder med personlige e-commerceløsninger.
Gennem en kundecentreret tilgang udviklede vi fantastiske funktioner og funktionaliteter for at understøtte en god digital oplevelse. Gennem interaktivt design gav vi farverne liv og var i stand til at skabe en legende, men sammenhængende brugeroplevelse.
Med målet om at opbygge langvarige relationer med communitiet og kunderne integrerede vi Recharge til abonnement - for at give kunderne vedholdende adgang til de produkter, de kan lide. Det var vigtigt, at abonnementsmuligheden var en integreret del af produktets detaljeside og let at navigere. Gennem brugerrejsen integrerede vi også en AI-baseret produktanbefaling for at øge relevansen og mulighederne for produktopdagelse.
Løsningen understøttede personalisering gennem alle sider, herunder hjemmeside, kollektionsside, produktside, slider cart og checkout. Vi ville ikke kun give en god brugeroplevelse, det handlede også om at øge gennemsnitlig ordreværdi og konverteringsrate for at maksimere indtjeningsmulighederne.
Promovering af en god kundeoplevelse
Siden lanceringen af den nye hjemmeside har Chamberlain Coffee oplevet bemærkelsesværdig vækst og etableret sig som en prominent spiller i kaffeindustrien. Deres webshop har spillet en afgørende rolle i at fremme stærke brandværdier og støtte alt det gode, som teamet har gjort på tværs af alle kanaler.
Chamberlain har oplevet en markant forbedring på alle centrale performance-indikatorer, hvilket afspejler deres evne til at promovere deres produkter - uden at glemme kunden.
Ud over den imponerende præstation har Chamberlain Coffee med succes udvidet til nye markeder og yderligere forbedret deres rækkevidde og kundebase. I dag finder du også Chamberlain i Walmart, hvor de sælger deres nye RTD Cold Brew Lattes - hvilket gør det endnu mere bekvemt for deres publikum.
Opgradering af BLS Hafnia til 2.0 for forbedret funktionalitet og øget kreativ fleksibilitet
Vestergade 18E, 3.
1456 Copenhagen
CVR: 43399233
LinkedIn
Instagram