Konverteringsoptimering

Vi identificerer optimeringsmuligheder gennem data og iterative A/B-tests. Vores specialister bygger din CRO-strategi understøttet af veldefinerede KPI'er i samarbejde med din
virksomhedsoverordnedestrategi.

Konverteringsoptimering (CRO) er en essentiel øvelse for ethvert ambitiøst e-commerce brand. Det hjælper med at maksimere antallet af besøgende, der færdiggøre en handling som et køb eller en tilmelding. Med stigende markedsføringsomkostninger er det afgørende, at virksomheder implementerer en løbende CRO-strategi for fortsat vækst.

Det øger ikke bare omsætningen, men det hjælper også til at give en bedre kunde oplevelse, der vil øge kundens customer lifetime value og opbygge tillid.

For at begynde konverteringsoptimering skal du bruge analyse værktøjer til at indsamle data om brugeradfærd, konverteringsrater og drop-offs. Disse er nødvendige aktiviteter for at opbygge grundlaget for at analysere data og identificere områder til forbedring og træffe datadrevne beslutninger.

Hos Mercive hjælper vi virksomheder med at opbygge deres CRO-strategi og udføre løbende tests. Det inkluderer alt fra at analysere adfærd, opbygge hypoteser, designe og opsætte A/B-split-tests og implementere vinderne.

Dette er relevant hvis du:

01.
Ønsker at øge salget gennem en optimeret hjemmeside
02.
Vil have mere ud af dine marketingsaktiviteter og udgifter
03.
Ønsker at forbedre kundeoplevelsen gennem hastighed og navigation
04.
Vil indsamle bedre kundeindsigter for at træffe datadrevne optimeringsbeslutninger

Brug for mere information?

contact@mercive.com
+45 61 60 29 83

logologo
Lyst til at samarbejde?
København Kontor

Vestergade 18E, 3.
1456 Copenhagen
CVR: 43399233

Følg os

LinkedIn
Instagram

Cookie og Privatlivspolitik
Copyright © 2024. Mercive. All rights reserved.