Konverteringsoptimering
Vi identificerer optimeringsmuligheder gennem data og iterative A/B-tests. Vores specialister bygger din CRO-strategi understøttet af veldefinerede KPI'er i samarbejde med din
virksomhedsoverordnedestrategi.
Konverteringsoptimering (CRO) er en essentiel øvelse for ethvert ambitiøst e-commerce brand. Det hjælper med at maksimere antallet af besøgende, der færdiggøre en handling som et køb eller en tilmelding. Med stigende markedsføringsomkostninger er det afgørende, at virksomheder implementerer en løbende CRO-strategi for fortsat vækst.
Det øger ikke bare omsætningen, men det hjælper også til at give en bedre kunde oplevelse, der vil øge kundens customer lifetime value og opbygge tillid.
For at begynde konverteringsoptimering skal du bruge analyse værktøjer til at indsamle data om brugeradfærd, konverteringsrater og drop-offs. Disse er nødvendige aktiviteter for at opbygge grundlaget for at analysere data og identificere områder til forbedring og træffe datadrevne beslutninger.
Hos Mercive hjælper vi virksomheder med at opbygge deres CRO-strategi og udføre løbende tests. Det inkluderer alt fra at analysere adfærd, opbygge hypoteser, designe og opsætte A/B-split-tests og implementere vinderne.
Brug for mere information?
contact@mercive.com
+45 61 60 29 83